London calling

2011-06-23, 22:10:58 / Kategori: Maybe inspiration ♥




Nu sitter jag i Köpenhamn på hotellet för att imon vid 5.30 ta flyget till London. Ska bli underbart att komma iväg lite, vädret ska också bli toppen med 30 grader varmt, Blir nog inte så mkt besök på konserten som vi igentligen åker dit för att kolla på (alltså hard rock calling), men vi ska nog se Bon jovi och rod stewart iallfall. Men annars blir det nog mest turist-grejer och shopping. Har kollat in massa härliga affärer jag vill gå på oxford street och några marknader som verkar väldigt coola som man bara måste kolla på, tex den där nothing hill filmen är inspelad på. Hihi, men nu måste jag sluta. Sminket ska av och sen kallar sängen. ha det bra, hörs kanske i london.
ciao ♥

feresten, utsikten från vårat fönster här på hotellet är underbar, vackraste solnedgången nu. Och så är det sån här bred fönsterkarm under hela fönstret så jag kan sitta och njuta med en kall choklad milkshake :D

Iris

Hallu! Klickade mig in på din blogg och jag tycker verkligen den är jättefin. KOllagärna in min och lämna en kommentar ? Eller så kan vi följa varandra via bloglovin? :)



Jag har även börjat med "länkbyte" så är du intresserad är det bara att lämna en kommentar :)



2011-08-09, 14:25:05 URL: http://bosnagirl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?